Monday, December 11, 2017

උන්නු පෙම්වතුන්ට කප්පරක් ආදරෙන්


Image result for walking away girls

මඟ දිගට විසිතුරු බලමින්
මැණිකේ උඹ ලඟින්
ඇවිදන් ආවේ හෙමි හෙමින්
යන්න හිතානයි බෝ දුරක්
අතරමගකදී උඹ ඉතිං
පොඩියකට හැරිලා එන්නං මෙතනින්
කියා ගිය පසු සැනෙකින් මඟින්
ගිණි ගහන අවුවේ බලන් උන්නේ මං හිටං
ඇදුම් කන කකුල් කෙටි
කරකැවෙන ඔලුගෙඩිය
මේචල් කොරන් මං
ලගින්න උඹ එනකං
කකුල් කෙටි අද්දාන
අඩිය දෙක එකතු කර
ආවා මං ටික දුරක්
හෙවණක්හොයාගෙන
පියෙන් පිය , පිය මැනන්
නොදැනීම ඇවිදගෙන
ආපු දුර බොහෝ බව
දැනුනේ මඟකදියි බං
කලබලෙන් මං ඉතිං
විපරමින් හෙවුවාම
උඹ එහෙම නැවතිලයි
කනට වැටුනා සැනින්
උර තියන් ආ මතක කද
අතරමග හලාගෙන
හෑල්ලුවෙන් ආවේ
අත් දෙකම වනාගෙන
විටෙක උරකට වාරුවී
විටෙක තනියම පයින්
උඹ ඇතැරි දින පටං
ඇවිත් මං දැන් බෝ දුරක්
සෙල්ලමට වගේ මම
බැලුවාම ආපු මග
අනේ උඹ එතනම
අරටු බැහැගෙන දිරනවා එකතැන
ලාවට වාගේ මට
දුක හිතුනා ඇබින්දක් තරමට
මඟදිගට අහුලාපු ජීවිතෙන්
අඩක්වත් දකින්නට
පින තිබුනේ නැනේ  උඹට...

2 comments: